FAQ
Plikz.pl często zadawane pytania.
  • P: Czy to jest darmowe?

    O: Tak, wysyłanie i pobieranie jest w 100% za darmo dla wszystkich użytkowników. Oferujemy konta premium, które pozwala na większą elastyczność w zakresie przesyłania / pobierania.

  • P: Czy moje pliki zostaną usunięte?

    O: Pliki bezpłatne / bez konta premium są przechowywane przez 60 dni od ostatniego pobrania. Dla konta Premium pliki są przechowywane przez Nieograniczony okres czasu.

  • P: Ile plików można przesyłać?

    O: Możesz przesłać dowolną liczbę plików, pod warunkiem, że każdy z nich jest zgodny z warunkami korzystania z usługi i maksymalnym rozmiarem wysyłania plików.

  • P: Jakie typy plików wolno mi przesłać?

    O: Możesz przesyłać wszystkie typy plików.

  • P: Czy istnieją jakieś ograniczenia co do wielkości przesyłanych plików?

    O: Każdy przesyłany plik musi być mniejszy niż 100.00 MB w przypadku kont standardowych lub mniejszy niż 1.00 GB dla kont premium. Jeżeli plik przekracza ten rozmiar, zostanie odrzucony.

  • Q: Czy mogę przesłać muzykę lub filmy?

    Tak. Hosting muzyki i filmów jest dozwolony pod warunkiem, że jesteś właścicielem praw autorskich dotyczących publikowanych treści.

  • P: Zauważyłem pliki, które mogą podlegać ochronie praw autorskich, w jaki sposób mogę o tym powiadomić?

    O: W takim przypadku należy skorzystać z formularza: Zgłoś nadużycie.