FAQ
Plikz.pl często zadawane pytania.
-
P: Czy to jest darmowe?
O: Tak, wysyłanie i pobieranie jest w 100% za darmo dla wszystkich użytkowników. Oferujemy konta premium, które pozwala na większą elastyczność w zakresie przesyłania / pobierania.
-
P: Czy moje pliki zostaną usunięte?
O: Pliki bezpłatne / bez konta premium są przechowywane przez 60 dni od ostatniego pobrania. Dla konta Premium pliki są przechowywane przez Nieograniczony okres czasu.
-
P: Ile plików można przesyłać?
O: Możesz przesłać dowolną liczbę plików, pod warunkiem, że każdy z nich jest zgodny z warunkami korzystania z usługi i maksymalnym rozmiarem wysyłania plików.
-
P: Jakie typy plików wolno mi przesłać?
O: Możesz przesyłać wszystkie typy plików.
-
P: Czy istnieją jakieś ograniczenia co do wielkości przesyłanych plików?
O: Każdy przesyłany plik musi być mniejszy niż 100.00 MB w przypadku kont standardowych lub mniejszy niż 1.00 GB dla kont premium. Jeżeli plik przekracza ten rozmiar, zostanie odrzucony.
-
Q: Czy mogę przesłać muzykę lub filmy?
Tak. Hosting muzyki i filmów jest dozwolony pod warunkiem, że jesteś właścicielem praw autorskich dotyczących publikowanych treści.
-
P: Zauważyłem pliki, które mogą podlegać ochronie praw autorskich, w jaki sposób mogę o tym powiadomić?
O: W takim przypadku należy skorzystać z formularza: Zgłoś nadużycie.